Organizacja, która planuje włączyć narzędzia #incentive marketingu do swojej strategii, chce nagradzać pracowników za wyniki, motywować ich do pracy, nagradzać klientów za dotychczasową współpracę, budować relacje z nimi, a także budować świadomość marki. Ważne, aby taki wyjazd dobrze przygotować. 

Jakie aspekty należy wziąć pod uwagę?

🔷 dla kogo jest wyjazd – dla pracownikow czy klientów? Wbrew pozorom to dwa różne wyjazdy, inny cel i charakter

🔷 charakterystyka grupy – płeć, średnia wieku, poziom aktywności – informacja ważna, jeśli w organizacji mamy dużą rozpiętość wiekową, zróżnicowane oczekiwania

🔷 cel wyjazdu – #motywacja#integracja#promocja marki czy #konferencja – pomaga to określić i dopasować funkcje poszczególnych punktów programu, a także sposoby mierzenia efektywności wyjazdu

🔷 budżet – determinuje wybór kierunku i programu. Dobrze od razu podzielić się z Agencją tą informacją, aby otrzymać ofertę dopasowaną do finansowych możliwości

🔷 termin i czas wyjazdu – umożliwia sprawdzenie czy termin nie koliduje z porami deszczowymi, aktywnością huraganów czy innymi wydarzeniami, utrudniającymi pobyt, a także urealnić czas potrzebny na zorganizowanie wyjazdu w dane miejsce na świecie 

🔷 wartości organizacji – np. #sustainability i 17 celów UN. Proponujemy rozwiązania #responsibletravel, od wyboru środka lokomocji, przez wybór miejsca i programu, ograniczenie zużycia papieru i jednorazowego plastiku, po aktywności mające na celu pomoc potrzebującym, wsparcie lokalnej społeczności, ochronę przyrody, itp. 

🔷 komu powierzyć organizację wyjazdu? – warto sprawdzić, czy Agencja działa legalnie jako #organizatorturystyki, posiada niezbędne licencje i gwarancje na określony zakres terytorialny, które narzuca Ustawa turystyczna.

🔷 kiedy zacząć pracę nad planowaniem wyjazdu ? – jak najwcześniej, na min. 6-8 miesięcy przed planowanym wyjazdem, a nawet wcześniej, aby zagwarantować najkorzystniejsze stawki na przelot, dostępność hoteli i elementów programu. Wyjazdy organizowane na ostatnią chwilę nigdy nie są najtańszą opcją, warto więc pomyśleć o zależności – im wcześniej, tym bardziej możemy sprostać optymalizacji kosztowej i dać „the best value for money” .

🔥 Należy przy tym wszystkim pamiętać, że motywacja jest jak ogień, aby płonął, należy go systematycznie podsycać. Warto wiec zaplanować strategicznie działania, aby w odpowiednim czasie i zakresie dołożyć kolejną dawkę energii, jak drewno do ogniska.

Po 2 latach pandemii i obecnym nadal modelu pracy zdalnej, hybrydowej, nowych pracownikow, którzy nigdy jeszcze nie widzieli swoich kolegów na żywo, wiele organizacji potrzebuje nowych programów motywacyjnych, zbudowania więzi z firmą, a także po prostu … wspólnych wspomnień, które są wynikiem wspólnie przeżytych emocji.

My wiemy jak to zrobić. Skorzystaj z naszego doświadczenia.
Napisz do nas!

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *